Klikni ovdje za pregled usporedbe odabranih uređaja
0 x
Facebook će puštati reklame usred videa...
...te dijeliti zaradu s ljudima koji objavljuju videe
Facebook traži način kako prikazati što više oglasa na što efikasniji način. Govori se da će uskoro početi testiranje oglasa koji će se pojavljivati usred videa, a od toga bi trebali profitirati i Facebook i izdavači videa.
Do 2016. korisnici Facebooka su pregledali 100 milijuna sati videa dnevno

Facebook bi, prema najavama trebao uskoro započeti testiranje novog "mid-roll" formata oglasa, koji će dati izdavačima videa priliku za umetanje oglasa u svoje zapise kada ih korisnici budu gledali najmanje 20 sekundi. Za sada će Facebook prodavati oglase i podijeliti prihod s izdavačima, dajući im 55 posto od ukupne prodaje. To je ponuda nalik onoj YouTubea, koji dominira u segmentu online video-oglasa.

Ako se novi oglasi pokrenu, mogli bi predstavljati prvu pravu priliku za zaradu mnogim izdavačima videa, koji su dosad često objavljivali na Facebooku. Podsjetimo, prije nekoliko godina su se, gotovo nasilno, videi počeli pojavljivati na Fejsu. Iz tvrtke navode kako su korisnici do 2016. pregledali 100 milijuna sati video-materijala dnevno! Tako velika brojka je postignuta zahvaljujući Zuckerbergovoj zabrani oglasa koji se pojavljuju prije početka videa.

Oglasi se pojavljuju i u live videu

To znači da je većina izdavača imala malen ili nikakav prihod od oglasa na Facebooku, iako su mnogi potrošili znatna sredstva pokušavajući izgraditi svoju video prisutnost. Taj stav je također obeshrabrio neke izdavače, poput sportskih društava, od stavljanja vrijednih sadržaja na mrežu. Prošle je godine, Facebook omogućio stvaranje sponzoriranih videa, što je omogućilo da neki izdavači, poput Buzzfeeda, mogu generirati značajan profit. Facebook je i ranije eksperimentirao s mogućnošću stvaranja profita za distributere videa. U 2015. je stvorena video sekcija, gdje su neki izdavači mogli ostvarivati prihode od svojih video-oglasa. Prošle je godine počelo testiranje oglasa u sklopu videa uživo.

Novi oglasi će se pojaviti nakon 20 sekundi videa, koji bi trebao trajati najmanje 90 sekundi

Plan kojeg Zuckerbergova ekipa sada iskušava mogao bi imati najveći utjecaj, jer uključuje sve vrste videa u mreži od kojih se većina pojavljuje na Naslovnici, njihovom primarnom mehanizmu distribucije. Parametri novih oglasa, također, sugeriraju da je Facebook dao na važnosti vremenu kojeg ljudi provode gledajući video, a ne ukupnom broju odgledanih videa. Do sada, Facebook je definirao "prikaz videa" kao pregled isječka u trajanju od najmanje tri sekunde. To je bio izvor polemika, pogotovo jer Facebook automatski reproducira video kada se prikaže na Naslovnici.

No, novi Facebook oglasi mogu se prikazivati ​​samo onda kada su korisnici gledali isječak u trajanju od najmanje 20 sekundi. Oni se mogu pojaviti samo u spotovima koje rade najmanje 90 sekundi. Drugim riječima, Facebook je dao do znanja izdavačima da stvaraju videe koji zadržavaju pažnju korisnika, ako žele zaraditi.

.

Više o temi Facebook.

Komentari (0)
Pročitano (666)
Facebook ugrožava LinkedIn svojim poslovnim opcijama
Najveća svjetska poslovna mreža, LinkedIn dobila je konkurenciju. Prije tri dana se na Facebook stranicama nekih tvrtki pojavila opcija Jobs koja pomaže u kreiranju oglasa za posao. To bi moglo dovesti do prebacivanja dijela korisnika s LinkedIna na Facebook.
10.11.2016.
Predstavljene buduće značajke Facebooka
Suosnivač i direktor Facebooka, Mark Zuckerberg prije nekoliko dana je zajedno sa svojim timom predstavio nove značajke razvijene na nedavnom tvrtkinom hackatonu. Neki projekti će se moći koristiti već za nekoliko tjedana, dok će za druge biti potrebna koja godina.
12.12.2016.
Facebook pokušao kupiti azijsku verziju Snapchata
Marka Zuckerberga očito jako žulja postojanje Snapchata izvan njegove mreže. Nakon što je nekoliko puta odbijena ponuda Facebooka za njihovu kupnju, pogled je preusmjeren u Aziju, točnije, na njihovu verziju Snapchata pod nazivom Snow.
7.11.2016.
Facebook će koristiti osobne podatke WhatsApp korisnika za ciljanje oglasa
Prema Facebooku i WhatsAppu, nema rizika da će se vaše poruke s WhatsAppa pojavljivati na traci vašeg Facebook profila, ili da će ažuriranja statusa biti poslana prijateljima na WhatsAppu. No, oni će međusobno dijeliti više korisničkih podataka "iza kulisa", kako bi se bolje ciljalo oglašavanje i predlagali novi kontakti između dvije mreže.
31.8.2016.
Facebook napokon na Windowse Mobile 6
<div align="justify">Prva službena verzija Facebook aplikacije napokon je dostupna za download, po riječima autora je ovo prva aplikacija koja vam može u potpunosti pružiti sve blagodati Facebooka. <a href="http://gizmodo.com/5022280/first-full-facebook-app-for-windows-mobile" target="_blank">Gizmodo.com</a><br /></div>
11.5.2009.
Komentari
Ukupno komentara: (0)
Komentiraj članak :
Izbor urednika
Kako spriječiti "krađu" WiFi-ja?
Ako vam je internet spor, a računi već nego inače, moguće da vam netko "krade" WiFi. Kako postoje metode krađe, tako postoje i metode zaštite, koje ćemo vam izložiti u ovom članku.
Stvorena najbrža kamera na svijetu
Iako se mnogi veliki proizvođači foto i video opreme trude napraviti što prestižnije, brže i moćnije uređaje, u tome očito ne uspijevaju. Naime, znanstvenici sa Sveučilišta Lund su stvorili najbržu kameru na svijetu koja snima čak 5 bilijuna fps!
Moguće je doznati što gledate na internetu
U udobnosti svog doma gledate film na internetu ili pretražujete web-stranice misleći kako nitko osim vas ne vidi što radite. No, dva odvojena istraživanja pokazala su kako to nije baš tako.
Hoverbike - vozilo budućnosti ili maštarija?
Čovjek je poprilično inventivan kada je u pitanju smišljanje načina prijevoza ljudi i dobara od točke A do točke B. Tako danas poznajemo vozila koja se kreću kopnom, morem, zrakom i ispod zemlje, iako smo isključivo kopnena bića. Na popis raznih prometala uskoro bi se mogli uključiti i hoverbikeovi, a mi vam donosimo naša razmišljanja, ali i nekoliko informacija o njima.
iPhone 8: Sve što trebate znati
Glasine o Appleu 8 su se pojavile onoga dana kad je predstavljen iPhone 7. Otada do danas se nakupio priličan broj (pomalo i nevjerojatnih) spekulacija, koje vam donosimo na jednom mjestu, uz napomenu da ćemo ovu temu nadopunjavati kako nove vijesti i glasine budu pristizale, a pogotovo kad budu i službeno potvrđene.