Klikni ovdje za pregled usporedbe odabranih uređaja
0 x
Nema više lake zarade na YouTubeu
Oglasi se odsad pojavljuju samo na korektnim i gledanim videima
YouTube je zavrnuo pipu. Odsad više neće biti tako lako zarađivati novac od oglašavanja na vlastitim videima, već će za to trebati ispuniti neke važne kriterije. Koji su to kriteriji, pročitajte u članku.
Da bi zaradili na YouTubeu, kanal mora imati više od 10.000 pregleda

YouTube je suočen s kritikama oglašivača u posljednjih nekoliko tjedana. Neki veliki brendovi su prestali oglašavati zbog straha kako se njihove reklame ne bi pojavljivale na videima uvredljivog sadržaja. S obzirom da je takvih slučajeva sve više, i oglašivači i YouTube će promijeniti pravila igre. Tako će internetska platforma promijeniti svoja pravila za male korisnike.

Dosad se svatko mogao nesmetano uključiti u YouTube Partner Program. Ako je zahtjev za članstvom bio uspješan, autori su mogli unovčiti svoje video isječke, uzimajući dio dobiti od oglašavanja. No, YouTube je shvatio da se to može lako zloupotrijebiti. Nova pravila znače da neće biti oglasa na videima sve dok kanal koji ih objavljuje ne dosegne ukupno 10.000 pregleda. To daje YouTubeu dovoljno vremena da procijeni emitira li kanal dozvoljeni sadržaj i isplati li se pokrenuti oglašavanje na njemu. 

Oglašivači i YouTube se time štite od nehotičnog ulaganja novca na uvredljive sadržaje

Nakon što kanal prijeđe prag od 10.000 pregleda, njegov tvorac može podnijeti zahtjev za pristupanje YouTube Partner Programu. U tom će trenutku administratori YouTubea pregledati kanal kako bi vidjeli da se slijede smjernice zajednice i politike oglašavanja. Ako je sve u redu, oglasi će se početi prikazivati na videima.

Malim YouTuberima teško će pasti uskraćivanje ionako male zarade, no barem će se truditi i dalje i stvarati još bolji sadržaj, koji onda ima potencijala biti gledaniji nego dosad. Ako, pak, i dalje objavljuju videe s provokativnim sadržajem, neće se dugo zadržati na YouTubeu, jer će ih sustav automatski izolirati. Oglašivači, pak, mogu biti sigurni da će se njihovi oglasi pojavljivati na videima autora koji su u skladu s njihovim ciljanjem oglasa i ne nude nekakav sadržaj koji bi naštetio njihovu ugledu. Samim time, dobit od oglašavanja bi mogla rasti, a posljedično i dobit autora videa. 

.

Više o temi YouTube

Komentari (0)
Pročitano (1484)
YouTube postavlja nove rekorde gledanosti videa
YouTube ruši rekorde gledanosti. Nedavno su objavili kako su još prošle godine prešli granicu od milijardu sati pregledanih videa dnevno, što je porast gledanosti od 50 posto u odnosu na 2015.
3.3.2017.
YouTube dobio podršku za Playstation VR
YouTube nastavlja razvijati svoju podršku za virtualnu stvarnost. Odsad videe s njega možete gledati i na PlayStationu VR, što je samo jedna od platformi koju YouTube podržava, a u budućnosti bi ih moglo biti još.
2.1.2017.
YouTube u HDR-u odsad na televizorima Samsung Quantum Dot
Samsung je objavio kako će po prvi puta podržati YouTubeovu globalnu reprodukciju HDR sadržaja na TV prijemnicima. Aplikacija YouTube je dostupna na svim ovogodišnjim Samsungovim Quantum Dot i UHD televizorima te će diljem svijeta biti postepeno dostupna od ovog mjeseca.
23.12.2016.
YouTube može emitirati videe s HDR-om
Nakon što je YouTube podržao Full HD, pa potom i 4K rezoluciju, napravio mobilnu verziju, osmislio studije za besplatno snimanje videa, na red je došla i podrška za visoki dinamički raspon (HDR).
11.11.2016.
YouTube Go za manju potrošnju podatkovnog prometa
Ako volite gledati YouTube videe u pokretu, ali mrzite velike račune za potrošnju podataka (data promet), Google ima dobre vijesti za vas. Naime, odlučili su uvesti "YouTube Go" aplikaciju posebno dizajniranu kako bi se smanjili troškovi mobilnog podatkovnog prometa.
3.10.2016.
Uskoro stiže YouTube TV
YouTube se u posljednje vrijeme prilično unaprijedio, a sad je došao red da uz video-klipove očne prikazivati televizijski sadržaj. Naime, pokreće se opcija YouTube TV koja će prvo biti dostupna u SAD-u, a potom i u ostatku svijeta.
11.4.2017.
Komentari
Ukupno komentara: (0)
Komentiraj članak :
Izbor urednika
Uživajte u glazbi uz stilizirane, iznimno kvalitetne on-ear slušalice
Panasonicove slušalice RP-HF100 stiliziranog su dizajna i vrlo kompaktne jednom kada ih sklopite. Te lagane on-ear slušalice isporučuju iznimno kvalitetan i bogati zvuk zahvaljujući 30 milimetarskim zvučničkim jedinicama naprednog zvuka s neodimijskim magnetima i velikim naušnjacima.
Najbolji laptopi (2016.) u četiri cjenovna ranga
Odlučili ste se na kupnju novog laptopa, no ne znate na što obratiti pozornost prilikom kupnje? U današnje vrijeme, kada nam je tehnologija dostupnija nego ikad, lako se izgubiti u mnoštvu specifikacija i modela prijenosnih računala na tržištu. Kako bi vam iskustvo kupovine novog prijenosnika učinili lakšim donosimo pregled osnovnih smjernica koje će vam učiniti kupnju vremenski i ekonomski isplativijom.
Novi Lenovo C2 Power za samo 99 kuna
Uz uslugu interneta, televizije i(li) telefona, Iskonovi tisućaši promotivnoj akciji do 1. prosinca ili do isteka zaliha imaju mogućnost odabrati i smartphone Lenovo C2 Power za samo 99 kuna.
Top lista aplikacija za iPhone i Androd
Istražili smo koje su najbolje aplikacije za iPhone i Android pametne uređaje. Ovaj puta donosimo vam popis najboljih aplikacija koje će vam pomoći pri svakodnevnim zadacima. Uz naš izbor najboljih aplikacija ćete izraziti vlastitu kreativnost, poboljšati učinkovitost ili se nasmijati do suza. Isprobajte puni potencijal svog pametnog uređaja, brže i učinkovitije obavljate svakodnevne zadatke i pametno iskoristite svoje vrijeme.
Stiže SanDisk 1TB SD kartica
Prema glasinama sa fotoblogova uskoro nam dolaze terabajtne memorijske kartice (1TB, odnosno tisuću gigabajta). Rastom kvalitete videa i fotografije ti zapisi imaju sve više podataka pa će ova vijest biti zanimljiva prije svega profesionalnim fotografima i video snimateljima koji će sada lakše snimati 4K video u nekom naprednom kodeku.
Top 5 noviteta s Photokine 2016.
Photokina sajam ni ovaj put nije razočaralo - svi proizvođači su čekali da upravo na Photokini predstave svoje najbitnije nove proizvode, a ako nisu bili spremni najavili su "razvoj proizvoda" i pola godine prije predstavljanja.