Klikni ovdje za pregled usporedbe odabranih uređaja
0 x
Proljetna ponuda iz Iskon laba
Iskon je predstavio novu kampanju i slogan te naglasio aktualne pogodnosti za korisnike
Ovog je proljeća s Iskonom moguće birati između popularne opcije probnog perioda ili 24-mjesečnog popusta na uslugu, uz nove brzine interneta koje idu do 50 Mbps u downloadu i 10 Mbps u uploadu.

Try&Buy tj. probni period od tri mjeseca omogućuje uživanje u svim mogućnostima Iskonovih paketa interneta, telefona i televizije bez obaveze. Za trajanja probnog perioda plaćaju se računi, no bez izlazne naknade u slučaju eventualnog raskida ugovora.

Popust je dostupan uz pakete koji uključuju nove brzine interneta do 20/5, 30/5 ili 50/10 Mbps, a vrijedi i za postojeće Iskonovce koji žele unaprijediti iskustvo superbrzog surfanja u svojem domu ili uredu.

"Tzv. Try&Buy je omiljena pogodnost korisnicima telekom usluga", prokomentirao je aktualnu ponudu Iskonov član Uprave za marketing i prodaju Krešimir Madunović. "Korisnik se bez obaveza može uvjeriti u stabilnost usluge i kvalitetu Iskonove podrške, čime si osigurava najbolju vrijednost za uloženi novac." Ponudu prati duhovita kampanja, u sklopu koje je predstavljen i novi slogan Iskona: Ideje iz bliske budućnosti. "Sloganom želimo istaknuti da su Iskonovci uvijek korak ispred, što je evidentno već pri pogledu na kvalitetne pakete pročišćene od suvišnih sadržaja.", zaključuje Madunović referirajući se inovativnost Iskona i pionirsku ulogu tvrtke u lansiranju multiscreen usluge te funkcija društvene televizije na regionalnom tržištu.

Iz novog slogana je proizišao i Iskon lab, mjesto na kojem Iskonovci neumorno osmišljavaju i ispituju nove komunikacijske mogućnosti. U laboratoriju je rođena i serija reklamnih spotova koji prate aktualnu proljetnu ponudu. Duhovito eksperimentiranje s pojmovima telepatije, telekineze i teleportacije potpisuje agencija Senor, dok se u ulozi glavnog junaka, ujedno i pokusnog kunića Iskonovih labovaca, nalazi kazališni, filmski i televizijski glumac Luka Petrušić. 

.

Više o temi Iskon.

Komentari (0)
Pročitano (2662)
Vipnet predstavio nove internet pakete
Vipnet je na press konferenciji predstavio nove pakete fiksnih internet i TV usluga. Novosti nisu prevelike kao što cijene nisu posebno niske, ali zahtjevne korisnike radovati će maksimalna brzina od 120 Mbit/s.
30.3.2015.
Iskovnov superbrzi internet sada je dostupan u cijeloj Hrvatskoj
Nakon što je u portfelj uvrstio internet brzine do 30 i 50 Mbps u većim gradovima, Iskon je proširio njihovu dostupnost na cijelu Hrvatsku. Osim superbrzog iskustva surfanja, to znači još stabilniju vezu i mogućnost gledanja sadržaja na više TV prijamnika, ponajprije jer se "upload" prenje i do 10 Mbps.
1.10.2015.
Iskonstrukcije – domaća online DIY zajednica
DIY (do-it-yourself tj. napravi sam) je jedna od najpopularnijih zimskih pretraživačkih kategorija na internetu i pokret koji nikad ne jenjava. Čak 96% ispitanih Hrvata se barem jednom okušalo u „Napravi sam“ projektu, bilo da se radilo o popravku, redizajnu ili izradi nečega od početka. Sada postoji i centralno online mjesto za DIY projekte i praktične savjete.
17.12.2015.
Prva TV reklama u Hrvatskoj snimljena mobitelom
Nova ponuda iz Iskona korisnicima donosi uštedu od 1.000 kuna na pakete superbrzog interneta i televizije. Ova akcija traje slijedeća dva mjeseca, a za nju su Iskonovci snimili i seriju reklamnih TV spotova "I bogati plaču" što je prva u Hrvatskoj reklama snimljena pametnim telefonom!
8.3.2016.
Pametna kuća: Iskon.Smarthome
Iskon je danas, u prostorijama dućana Croatian designer superstore predstavio inovaciju nastalu u Iskon Labu, gdje iskonovci "kuhaju" ideje iz bliske budućnosti. Iskon.Smarthome predstavili su Iskonov predsjednik uprave Saša Kramar, članovi uprave Krešimir Madunović i Boris Drilo, te Ivan Runje i ambasador uređaja Damir Sabol.
31.5.2016.
Iskon ponudio optiku i posebne ponude
Usluga optičkog pristupa internetu otprije je bila dostupna Iskonovim poslovnim korisnicima. Vodeći alternativni operator sada dovodi optiku i do kućnih pragova, te uz to nudi neke popuste i pogodnosti.
21.9.2016.
Komentari
Ukupno komentara: (0)
Komentiraj članak :
Izbor urednika
Uživajte u glazbi uz stilizirane, iznimno kvalitetne on-ear slušalice
Panasonicove slušalice RP-HF100 stiliziranog su dizajna i vrlo kompaktne jednom kada ih sklopite. Te lagane on-ear slušalice isporučuju iznimno kvalitetan i bogati zvuk zahvaljujući 30 milimetarskim zvučničkim jedinicama naprednog zvuka s neodimijskim magnetima i velikim naušnjacima.
Najbolji laptopi (2016.) u četiri cjenovna ranga
Odlučili ste se na kupnju novog laptopa, no ne znate na što obratiti pozornost prilikom kupnje? U današnje vrijeme, kada nam je tehnologija dostupnija nego ikad, lako se izgubiti u mnoštvu specifikacija i modela prijenosnih računala na tržištu. Kako bi vam iskustvo kupovine novog prijenosnika učinili lakšim donosimo pregled osnovnih smjernica koje će vam učiniti kupnju vremenski i ekonomski isplativijom.
Novi Lenovo C2 Power za samo 99 kuna
Uz uslugu interneta, televizije i(li) telefona, Iskonovi tisućaši promotivnoj akciji do 1. prosinca ili do isteka zaliha imaju mogućnost odabrati i smartphone Lenovo C2 Power za samo 99 kuna.
Top lista aplikacija za iPhone i Androd
Istražili smo koje su najbolje aplikacije za iPhone i Android pametne uređaje. Ovaj puta donosimo vam popis najboljih aplikacija koje će vam pomoći pri svakodnevnim zadacima. Uz naš izbor najboljih aplikacija ćete izraziti vlastitu kreativnost, poboljšati učinkovitost ili se nasmijati do suza. Isprobajte puni potencijal svog pametnog uređaja, brže i učinkovitije obavljate svakodnevne zadatke i pametno iskoristite svoje vrijeme.
Stiže SanDisk 1TB SD kartica
Prema glasinama sa fotoblogova uskoro nam dolaze terabajtne memorijske kartice (1TB, odnosno tisuću gigabajta). Rastom kvalitete videa i fotografije ti zapisi imaju sve više podataka pa će ova vijest biti zanimljiva prije svega profesionalnim fotografima i video snimateljima koji će sada lakše snimati 4K video u nekom naprednom kodeku.
Top 5 noviteta s Photokine 2016.
Photokina sajam ni ovaj put nije razočaralo - svi proizvođači su čekali da upravo na Photokini predstave svoje najbitnije nove proizvode, a ako nisu bili spremni najavili su "razvoj proizvoda" i pola godine prije predstavljanja.