Kupci će vratiti artikle u vrijednosti preko 900 milijardi dolara

Do kraja 2022. godine će ukupna vrijednost vraćenih artikala biti ogromna

Iako bi kupci bili sretniji kada bi povrat robe bio jednostavniji i kada ne bi sami morali plaćati poštarinu, količina vraćene robe je iznenađujuće velika. Razlog tolikom broju vraćenih artikala nije samo nezadovoljstvo kupaca nego promjene u načinu na koji kupuju.

Inflacija i ekonomski problemi nisu glavni razlog povratka robe

Kupci sve češće vraćaju kupljenu robu, ali razlog nije uvijek nezadovoljstvo. Razlog povratka nije ni stihijsko kupovanje pa vraćanje robe iz čisto financijskih razloga.

Kupci su počeli kombinirati najbolje iz klasičnog načina shoppinga i online narudžbi. Iz udobnosti svog doma naručuju previše artikala jer naručuju isti artikl u različitim veličinama. Kad roba stigne isprobaju je i vrate veličine koje im ne odgovaraju.

To na prvu ne zvuči strašno i praktično je za potrošače, ali stvara velike probleme trgovinama. Primjerice ako jedna osoba želi isprobati 4-5 artikala kao u fizičkoj trgovini i od svakog artikla uzme barem 2-3 veličine, to već postaje 8-15 artikala po osobi. Ovakav način kupovine, kako prenosi Vogue, postaje sve češći.

Kupci naručuju različite veličine istog artikla

Ne samo da trgovine onda vraćaju mnogo novca po narudžbi, problem nastaje i u skladištima jer ako ostavljaju prostor tj. ne naruče novu robu, može doći do nestašice robe, ali s druge strane ako se previše artikala vrati, trgovine nemaju prostora za skladištenje novih i vraćenih artikala.

Trgovački lanci i pojedini brendovi s pravom mogu reći da zbog novih navika kupaca imaju sve više problema, ali upravo oni će se morati prilagoditi jer njihov profit ovisi o zadovoljavanju potreba potrošača kakve god one bile ili će to učiniti netko drugi.

.