

Vjerujem da je najbolji put za Samsung jednostavno odustati od svoje Note linije koja predstavlja poslovne phablete sa pametnom olovčicom S-Pen. Nakon velikog uspjeha sa lijepo dizajniranim i nabrijanim prošlogodišnjim S6 i ovogodišnjim S7 blizancima to je logičan nastavak. Galaxy S7 edge je zapravo toliko sličan Noteu 7 da i kad ih stavite jednog pored drugog morate tražiti detalje kako bi ih mogli raspoznati. Samsung je definitivno jedini proizvođač koji ulaže u styluse i gura ih u svoje uređaje. Napuštanje tog pristupa značilo bi bacanje u vjetar godina istraživanja i dostignuća. Rješenje je da u svoje flagshipove S-serije dodaju podršku za stylus i tako riješe dvije muhe jednim udarcem. Galaxy S8 mora biti jedan od najsigurnijih proizvoda koje je svijet vidio da bi mogli vratiti kupce koji su zbog vlastite sigurnosti prestali vjerovati u Samsung.
.
Iako je Samsung kao firma mnogo više od tvornice mobitela. Radi se o megakompaniji toliko nevjerojatno velikoj za hrvatske standarde. Uz bijelu tehniku, gadgete i razne elektroničke uređaje ima svoje automobile čak i svoju vojnu industriju. Ipak teško je kad te udare gdje najviše boli. Procijenjen gubitak na ovom fijasku je značajnih 17 milijardi dolara i to ni ovaj poslovni gorostas ne može samo tako zanemariti. Mi, kupci ćemo vjerojatno to osjetiti na cijeni budućih uređaja. Vrlo skoro ćemo vidjeti da budući flagship neće imati velikih inovacijskih dostignuća već će se štancati na postojećim proizvodnim trakama da bi se što više uštedilo na proizvodnji. Samsung svakako neće biti predvodnik revolucije u mobilnoj industriji.
.
Neupitno je ogromna prepreka ali ne vjerujem da će to biti kraj za Samsung. Ovaj proizvođač predstavlja Androidovo plemstvo, čistu liniju koju drugi proizvođači uglavnom nemaju. Radi se o imenu koje prepoznaje svako kućanstvo i sigurno sad pored sebe imate nekoliko Samsungovih proizvoda. Čak određena količina ljudi ne zna razliku između Android pametnog telefona i Samsungovog telefona. Ostali će proizvođači dobiti vjetar u leđa, ali Samsung će se ultimativno oporaviti i kao feniks iz pepela izdići se još jači, smjeliji i bolji. Potrošači će kupovati Samsungove mobitele, a mobiteli više neće eksplodirati. Zapravo ni vijesti o tome da Note 7 može eksplodirati nije spriječila ljude da ga kupuju niti portale da mu daju najbolje ocijene. Slavna Samsungova povijest pomoći će mu da drži glavu iznad vode u ovom potopu.
Note 7 je možda mrtav, ali Samsung itekako diše.
.
Više o temi Samsung.
Usporedi.hr za ispravan prikaz sadržaja ova stranica koristi anonimizirane kolačiće. U svakom trenutku možete kontrolirati i konfigurirati postavke kolačića u vašem Internetskom pregledniku. Više o kolačićima i Uvjetima korištenja te prikupljanja i obrade podataka o našim korisnicima, možete pročitati u Uvjetima korištenja.
Usporedi.hr je web-stranica dostupna na adresi http://www.usporedi.hr. Vlasnik stranice je tvrtka Usporedi d.o.o., Kninski trg 9, 10000 Zagreb, Hrvatska, OIB: 79092006943 www.usporedi.hr, email: admin@usporedi.hr, Poslovna banka: PBZ dd, žiro racun: 2340009-1110365335 Društvo je upisano u registar Trgovackog suda u Zagrebu. Temeljni kapital društva iznosi 20.000,00 kn i uplacen je u cijelosti. Direktor Matko Pecotic, zastupa društvo samostalno. ISSN 1849-0247 | Glavni urednik: Matko Pecotić | Online od 2007.
Kada posjetitelji napišu komentar na web-stranici mi prikupljamo podatke prikazane u formi komentara, IP adresu posjetitelja kao i string korisničkog agenta preglednika kako bismo lakše detektirali spam. Moguće je da je anonimiziran string kreiran iz vaše adrese e-pošte (koji se također zove hash) dostavljen Gravatar servisu kako bi provjerili koristite li ga. Pravila privatnosti Gravatar servisa dostupna su ovdje: https://automattic.com/privacy/. Nakon odobrenja vašeg komentara, vaša profilna slika je javno vidljiva u kontekstu vašeg komentara.
Ako prenesete sliku na web-stranicu, trebali bi izbjegavati prijenos slika koje imaju ugrađene podatke o lokaciji (EXIF GPS). Posjetitelji web-stranice mogu ih preuzeti i izdvojiti bilo koje podatke o lokaciji iz slika sa web-stranice.
Putem kontakt maila, korisnici nam se mogu direktno javiti. Poslane podatke iz kontakt forme čuvamo određeno vrijeme zbog usluga korisnicima, ali ih ne koristimo za marketinšku namjenu.
Ako napišete komentar na našoj web-stranici, možete odabrati da spremite ime, adresu e-pošte i web-stranicu u kolačiće. Ovo je kako bi vam olakšali ponovno komentiranje, da ne morate ponovno unositi te informacije. Ovi kolačići traju godinu dana. Ako imate račun i prijavite se na ovu web-stranicu, postaviti ćemo privremeni kolačić kako bi utvrdili da li vaš preglednik prihvaća kolačiće. Ovaj kolačić ne sadrži osobne podatke i briše se kada ugasite preglednik. Kada se prijavite, također ćemo postaviti nekoliko kolačića kako bi sačuvali vaše podatke o prijavi i vaše postavke zaslona. Kolačići prijave traju dva dana, i kolačići postavki zaslona traju godinu dana. Ako odaberete “Zapamti me”, vaša prijava će trajati dva tjedna. Ako se odjavite s računa, kolačići prijave biti će uklonjeni. Ako uredite ili objavite članak, dodatni kolačić biti će spremljen u vašem pregledniku. Ovaj kolačić ne sadrži osobne podatke i samo ukazuje na ID objave članka koji ste upravo uredili. Kolačić istekne nakon 1 dana.
Članci na ovoj web-stranici mogu sadržavati ugrađeni sadržaj (npr. video, slike, članke, itd.). Ugrađeni sadržaj sa drugih web-stranica ponaša se istovjetno kao da je posjetitelj posjetio tu drugu web-stranicu. Ove web-stranice možda prikupljaju podatke o vama, koriste kolačiće, imaju ugrađeno dodatno praćenje od trećih strana, i nadgledaju vašu interakciju s tim ugrađenim sadržajem, uključujući praćenje vaše interakcije s ugrađenim sadržajem ako imate račun i prijavljeni ste na web-stranici.
Za analizu prometa ova stranica koristi Google Analytics, kao i analitički softver na poslužitelju stranice. S kime dijelimo vaše podatke U ovoj sekciji trebate imenovati i navesti sve pružatelje usluga s kojima dijelite podatke web-stranice, uključujući partnere, servise temeljene u oblaku, servise za obradu plaćanja, pružatelje usluga trećih strana, i navesti koje podatke dijelite s njima i zašto. ako je moguće stavite poveznicu do njihovih pravila privatnosti. Po izvornim postavkama WordPress ne dijeli bilo koje osobne podatke s ikome. Koliko dugo čuvamo vaše podatke Ako napišete komentar, komentar i njegovi meta podaci su sačuvani zauvijek. To je zato da možemo automatski prepoznati i odobriti buduće komentare, umjesto da ih držimo na čekanju za odobrenje. Za korisnike koji se registriraju na našoj web-stranici (ako ih ima), mi također pohranjujemo osobne podatke koje navedu u njihovim korisničkim profilima, Svi korisnici mogu vidjeti, urediti, ili obrisati svoje osobne podatke u bilo koje vrijeme (osim što ne mogu promijeniti svoje korisničko ime). Administratori web-stranice također mogu vidjeti i urediti te informacije.
Ako imate račun na ovoj web-stranici, ili ste pisali komentare, možete zatražiti primanje izvozne datoteke osobnih podataka koje imamo o vama, uključujući sve podatke koje ste nam dostavili. Također možete zatražiti brisanje svih osobnih podataka koje imamo o vama. Ovo ne uključuje bilo koje podatke koje smo obavezni držati za administrativne, pravne ili sigurnosne namjene.
Komentari posjetitelja mogu se provjeriti putem automatske usluge za otkrivanje neželjene pošte.
Za više podataka nas možete kontaktirati na e-mail admin@usporedi.hr
Vaše korisničke podatke ne dijelimo trećim stranama, niti ih koristimo u marketinške ili bilo koje druge svrhe.