AOC – broj jedan na tržištu gaming monitora u svijetu
Stručnjaci za monitore AOC i MMD (licencirani partner Philipsovih monitora), oboje u vlasništvu TPV-a, jednog od vodećih svjetskih proizvođača monitora i LCD televizora, porasli su dvostruko više od sveukupnog rasta tržišta monitora povećavajući udio u prodaji za 12.3 posto. U Adria regiji, tržište monitora bilježi kontinuirani rast u prvom kvartalu 2020. godine, s 9.9 posto u usporedbi s prvim kvartalom 2019. godine. AOC i MMD zajedno drže prvo mjesto po broju prodanih monitora od drugog kvartala 2018. godine. Tržišni udio AOC-a i MMD-a zajedno u Adria regiji u prvom je kvartalu ove godine zabilježio najveći rast u povijesti i najveći rast tržišnog udjela u posljednje dvije i pol godine. Od zadnjeg kvartala 2019. do prvog kvartala ove godine, kombinirani udio na tržištu ova dva branda doživljava rast od 5.8 posto pokrivajući 24.1 posto tržišta Adria regije, te tako održavajući prvo mjesto čak osam uzastopnih kvartala.
AOC-ov udio na tržištu povećao se za 3.5 posto u istom periodu, te dosegao vrijednost od 13.7 posto, odnosno drugu poziciju na tržištu uz povećanje volumena prodaje za 22.9 posto u usporedbi s prvim tromjesečjem prošle godine. Tržište velikih dimenzija monitora (27“ i više) je poraslo za 21.5 posto u prvom tromjesečju ove godine u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Na ovom je području AOC povećao svoj obujam podaje dvostruko više od rasta tržišta, i to za 45.3 posto, te tako postigao drugu poziciju, dok je MMD povećao svoj obujam prodaje za 13.9 posto. Oba brenda zajedno povećala su svoj obujam prodaje za 32 posto i tako postigle drugo mjesto na tržištu. Također, njihov udio na tržištu u ovom segmentu bilježi rast od 4.7 posto u usporedbi sa zadnjim kvartalom 2019. godine, te dolazi do 24.3% udjela na tržištu, zauzimajući drugo mjesto. AOC je doprinio ovom uspjehu s udjelom na tržištu u iznosu od 15.4 posto, što je drugi najveći udio na tržištu.
Oni s veličinom monitora preko 27 inča također bilježe veliki rast u prvom kvartalu ove godine. U prva tri mjeseca ovaj segment je rastao za 21.1 posto u odnosu na prva tri mjeseca prošle godine. AOC i MMD zajedno su više nego udvostručili rast, povećavajući udio za čak 47.4 posto i bilježeći najveći rast prodaje u prvom tromjesečju 2020. godine. Philpsovi monitori (MMD) su zabilježili rast prodaje za 21.5 posto dok je AOC povećao udio za nevjerojatnih 89.1 posto u istom vremenskom periodu, i time zaslužio titulu najbrže rastućeg branda u ovoj branši. Oba branda zajedno zauzimaju prvo mjesto u ukupnom udjelu na tržištu velikih monitora, te godišnje povećavajući svoj udio na tržištu za 2.8 posto na godišnjoj bazi, pokrivajući 16.8 posto ovog rastućeg tržišta. Sveukupno tržište monitora nastavlja s rastom zahvaljujući nekolicini unaprjeđenja. Jačina monitora s visokom rezolucijom (QHD i UHD) je diljem svijeta narasla za 40 posto od prvog kvartala prošle godine, do prvog kvartala ove godine. Također UltraWide (i SuperWide) monitori (21:9, 32:9 i 32:10 omjeri slike) – poput AOC CU34G2X ili Philips 43” 439P9H ili 49” 499P9H – postaju sve rašireniji zbog povećanog doživljaja gledanja kao i produktivnosti koju omogućuju.
.
Više o temi monitor.