Uz podršku za snimanje u internom 5,9K formatu Cinema RAW Light i 4K 4:2:2 10-bitnom formatu XF-AVC ova kamera omogućuje profesionalcima kreativno istraživanje kinematografske slike punog kadra. To je prva kamera u ponudi s mogućnošću snimanja u 5,9K formatu Cinema RAW Light na nove i brže medije za pohranu – kartice CFexpress. Nudeći profesionalcima veću fleksibilnost i učinkovitost, moguće je i istovremeno snimanje u istom formatu datoteke zahvaljujući dvama utorima za kartice CFexpress.
Zahvaljujući njenom fleksibilnom i modularnom dizajnu, profesionalci mogu konfigurirati kameru različitim jedinicama za proširenje koje će odgovarati produkcijskim zahtjevima. EOS C500 Mark II prva je kamera iz sustava Cinema EOS koja ima nosač za zamjenjive objektive za EF Cinema Lock i PL, pa profesionalci mogu birati iz široke ponude objektiva. To je i prva kamera iz sustava Cinema EOS koja podržava elektroničku stabilizaciju slike.
Uz Canonov 5,9K CMOS senzor punog kadra, EOS C500 Mark II nudi kinematografski dojmljiv izgled punog kadra u kombinaciji s Canonovim prirodnom i glatkom bojom kože i vjernom reprodukcijom boja. Zahvaljujući 5,9K senzoru i novorazvijenom procesoru DIGIC DV 7, EOS C500 Mark II je savršen izbor za profesionalce koji žele producirati sadržaje u vrhunskoj kvaliteti i razlučivosti 4K jer on koristi vrlo kvalitetan algoritam za demozaiciranje prilikom preuzorkovanja 5,9K u 4K. To smanjuje moiré i šum, a rezultat je iznimna kvaliteta slike. Svojom širinom od 15+ koraka i širokim prostorom boja, EOS C500 Mark II savršen je za produkciju s visokim dinamičkim rasponom. Uz to kamera je opremljena ugrađenom ND jedinicom punog kadra (2,4,6, 8 i 10 koraka), pa je moguće stvarati slike male dubine polja, čak i na dnevnom svjetlu.
Sposobnost kamere EOS C500 Mark II da snima u raznim formatima znači da su mogući učinkoviti tijekovi rada koji će zadovoljiti sve produkcijske zahtjeve. Uz Canonov novi slikovni procesor DIGIC DV 7 ova kamera nudi interno snimanje u formatu Cinema RAW Light u razlučivosti 5,9K. Format Cinema RAW Light krase sve prednosti RAW datoteka u smislu fleksibilnosti u postprodukciji, a opet omogućuje da EOS C500 Mark II snima u datoteke visoke kvalitete, ali manje veličine.
Osim mogućnosti kamere da interno snima na kartice CFexpress u Canonovu formatu XF-AVC i 10-bitnoj 4K razlučivosti i omjeru 4:2:2, moguće je istovremeno snimanje kao i proxy snimanje. To za profesionalce znači krajnju fleksibilnost koja im omogućuje da odaberu format snimanja koji najbolje odgovara njihovim potrebama izrade filma i tijeka rada. Kamera ima napredno sučelje 12G-SDI koje nudi četiri puta veće brzine prijenosa u usporedbi sa sučeljem 3G-SDI. To 12G-SDI sučelje omogućuje 4K 50/60p izlazni signal kroz jedan kabel, čime se pojednostavnjuje tijek rada sa 4K sadržajima. Uz to, HDMI izlaz omogućuje prijenos 4K 50/60p preko jednog kabela.
Kinematografi mogu konfigurirati kameru pomoću dvije različite jedinice za proširenje: EU-V1 i EU-V2. Dostupna su i dva tražila (EVF-V70 i EVF-V50) kao opcionalne jedinice. Mogućnost konfiguracije kamere jedinicama za proširenje zajedno s njenom kompaktnošću i laganim dizajnom daje kinematografima veću fleksibilnost u snimanju.
Jedinica za proširenje EU-V1 dodaje sučelje Genlock/Sync BNC, sučelje Remote B za opcionalni daljinski kontroler RC-V100 Remote Controller i Ethernet sučelje za IP streaming ili daljinsko rukovanje preko preglednika. I jedinica za proširenje EU-V2 obuhvaća ta sučelja, no dodaje još dva XLR ulazna priključka kao i 12-pinsko sučelje za objektiv. Osim svega toga, opremljeno je nosačem baterije V-Lock sa značajkom D-tap i 24-voltnim izlaznim napajanjem.
EOS C500 Mark II prva je kamera iz sustava Cinema EOS koja ima elektroničku stabilizaciju slike, što znači da se slika stabilizira u 5 osi. Kad je na kameru pričvršćen objektiv koji podržava prijenos podataka, automatski se primaju podaci o žarišnoj duljini. No, kad se kamera koristi s objektivom koji ne komunicira, može se koristiti elektronička stabilizacija slika ručnim unosom žarišne duljine. Osim toga, elektronička stabilizacija slike kompatibilna je i s anamorfičkim objektivima.
Kao kod ostalih kamera iz te ponude, EOS C500 Mark II ima Canonovo poznato Dual Pixel CMOS automatsko fokusiranje. Kamera nudi vrlo brz automatski fokus jednim pritiskom gumba (One-Push AF) i kontinuirano automatsko fokusiranje, pa profesionalci mogu biti sigurni da će snimke biti fokusirane. Oni će znati cijeniti i glatko i intuitivno dodirno rukovanje fokusiranjem s novim LCD monitorom LM-V2 kao i Dual Pixel Focus Guide koji obavještava profesionalce na kojem je položaju fokus – bilo da je to u prednjem ili stražnjem planu – pomažući im tako da precizno kontroliraju tu karakteristiku. Uz to, EOS C500 Mark II ima automatsko fokusiranje uz prepoznavanje lica i AF s praćenjem, pa je kontrola fokusa moguća u raznim situacijama snimanja. Da bi se dodatno fino ugodile performanse automatskog fokusiranja, kamera nudi mogućnost postavljanja brzine praćenja i odziva automatskog fokusiranja.
EOS C500 Mark II podržava korisničke LUT-ove (tablice za traženje), čime omogućuje snimateljima filmova da primijene ili prilagode vlastite LUT-ove. Korisnici ih mogu učitati na kameru radi preciznog nadzora, ali mogu i na svaki terminal primijeniti drugi LUT. Dodan je gumb LUT, pa profesionalci imaju veću radnu fleksibilnost. EOS C500 Mark II nudi i snimanje s visokim brojem sličica do 50/60 fps u razlučivosti 5,9K uz kodek Cinema RAW Light.
Istovremeno su predstavljeni i DP-V3120 i CJ15ex4.3B koji će zajedno s kamerom EOS C500 Mark II biti prvi put globalno izloženi na Canonovu štandu (paviljon 12, štand D60) na sajmu IBC 2019. EOS C500 Mark II bit će dostupan od prosinca, a više informacija o toj novoj kameri iz sustava Cinema EOS možete pronaći ovdje: https://www.canon.hr/video-cameras/eos-c500-mark-ii/.
.
Više o temi Canon.