Gledatelji će moći vidjeti i iskusiti te na vlastitoj koži gotovo osjetiti čudovišta koja se kreću poput tekućine, čije ruke i noge nestaju, a tijela su prozirna – likove koji postoje dijelom zahvaljujući i dosad nezabilježenoj snazi HP-ovih radnih stanica, plošnih poslužitelja HP ProLiant i ostalih HP-ovih tehnologija koje su zadovoljile rastuće zahtjeve nove generacije 3D filmova.
Za potrebe filma "Čudovišta protiv vanzemaljaca" potrošeno je više od 40 milijuna sati rada na računalu – što je osam puta više od vremena potrošenog na izradu originalnog "Shreka" te gotovo dvostruko više vremena nego je trebalo za izradu crtanog filma "Kung Fu Panda".
HP-ova tehnologija omogućila je studiju DreamWorks Animation korištenje više pokretnih kamera nego na bilo kojem od njihovih dosadašnjih filmova. Tvrtka je uspjela podići kreativne elemente u filmu "Čudovišta protiv vanzemaljaca" na potpuno nove razine koristeći nekoliko stotina HP-ovih radnih stanica xw8600 plus najveću i najsnažniju tzv. render farmu koju je DreamWorks Animation ikada koristio. Spomenuta farma predstavlja skup plošnih poslužitelja HP ProLiant koji zajedno vrlo brzo obrađuju animirane sekvence.
"DreamWorks Animation neprekidno pomiče granice kreativnosti kako bi gledateljima širom svijeta pružio najbolje vizualne realnosti," istaknuo je Phil McKinney, potpredsjednik i glavni operativni direktor za tehnologije HP-ove poslovne jedinice. "HP napreduje upravo zahvaljujući suradnji s klijentima poput studija DreamWorks Animation, koji nas neprekidno potiče na uvođenje novih i revolucionarnih tehnoloških rješenja." HP tehnologija i zahtjevi 3D animacije Kako bi olakšao stvaranje vizualnih efekata za potrebe 3D animacije, studio DreamWorks Animation morao je preraditi proizvodni kanal te osmisliti alate koji će umjetnicima omogućiti da u potpunosti iskoriste 3D mogućnosti..
Stereoskopski filmovi, primjerice, zahtijevaju prikazivanje zasebnih slika za lijevo odnosno desno oko, što znači da je u slučaju animiranog filma "Čudovišta protiv vanzemaljaca" broj zahtjeva koje je trebalo zadovoljiti bio dvostruko veći nego kod njegovih prethodnika. Osim toga, zbog povećanog broja piksela udvostručili su se i zahtjevi koje je studio imao u slučaju radnih stanica.
Kako bi kreirao vrhunske 3D efekte u animiranom filmu "Čudovišta protiv vanzemaljaca", studio DreamWorks Animation iskoristio je najnoviju tehnologiju tvrtke HP. Na taj je način odgovorio na niz izazova, uključujući i sljedeće:
- pružiti gotovo 100 TB prostora za skladištenje podataka na disku;
- pružiti više od 30 filmskih sekvenci za koje bi inače uz samo jednu radnu stanicu bilo potrebno preko tisuću godina;
- kreirati jednu od tehnički najzahtjevnijih sekvenci u filmu – nadlijetanje grada, uključujući kuće, brda i drveća. U ovom su se slučaju drveća u pozadini morala 'razbiti' u više od 300 slojeva kako bi se mogla prikazati;
- prikazati eksploziju u jednoj od scena bitke uz uporabu više od 3 TB memorije;
- premostiti 300 fizičkih milja: HP-ov telepresence sustav HP Halo, namijenjen komunikaciji korisnika na različitim geografskim lokacijama, i softversko rješenje HP Remote Graphics Software omogućili su iznimno važnu kreativnu suradnju između umjetnika smještenih u studijima u Glendaleu odnosno Redwood Cityju u Kaliforniji.