BattlefieldTM V i Metro Exodus donose podršku za real time ray tracing kao i NVIDIA DLSS (deep-learning super-sampling). Implementacija ray tracinga i NVIDIA DLSS-a igračima daju najbolje od oba svijeta: nevjerovatno vizualno iskustvo, praćeno odličnim performansima.
Metro Exodus, treći nastavak u franšizi Metro, podržavati će ray tracing u realnom vremenu koji omogućuju RTX kartice od svog prvog dana dostupnosti na tržištu (petak, 15. veljače, 2019). Metro Exodus koristi NVIDIA RTX za globalno osvjetljenje i ambient occlusion, kako bi proizveo prirodnu, realističnu svjetlost. Osim toga, takođe je potvrđeno da će igra podržavati i NVIDIA DLSS od prvog dana dostupnosti.
Real-time ray tracing je godinama unazad bio veliki cilj gaming industrije. Ova tehnologija modelira kako svjetlo zaista izgleda i kako se ponaša. To je razlog i zašto je NVIDIA radila zajedno sa 4A Games, kako bi im pomogli na implementaciji ove tehnologije u Metro Exodus. Ova željno iščekivana igra u legendarnom post-apokaliptičnom serijalu donosi mračni, atmosferični svijet, za koji je napredno osvijetljenje idealan način da bi se dočarala njegova lijepota.
Ray tracing pruža realističnije osvjetljenje i time daje novi kreativni alat game developerima. Uz pomoć ove tehnologije, razvojni timovi mogu koristiti svjetlo kako bi pojačali atmosferu, na isti način na koji to već godinama rade filmski stvaraoci ili fotografi.
Najveći doprinos koji ray tracing tehnologija donosi u Metro Exodus je osjećaj prilikom igranja – nivo napetosti koji daje još dublju uvučenost u igru. Realistično osvjetljenje koristi suptilne vizualne svjetleće signale ukorijenjene u našoj psihi, kako bi se proizvela osjećanja i emocionalne reakcije koje ranije nisu bile moguće u video igrama. Na taj način, ray tracing pretvara Metro Exodus iz sjajne igre u doživljaj filmske kvalitete.
Deep Learning Super Sampling (DLSS) sa druge strane je NVIDIA RTX tehnologija koja koristi moć́ dubokog učenja i AI-a za poboljšanje performansi igara, uz održavanje vizualne kvalitete. DLSS pomaže igračima ostvariti glatki frame rate čak i u grafički intenzivnim podešavanjima.
Battlefield V je bio prvi naslov koji je podržao ray tracing u realnom vremenu, a sada je u igru stigla i podrška za DLSS - što daje još jedan dodatni boost performansama. Igrači mogu očekivati povećanje performansi i do 40% sa DLSS-om. Ovaj update takođe donosi i dodatnu optimizaciju za ray tracing, dok sa druge strane kvaliteta slike i podešavanja ostaju nepromjenjeni. NVIDIA je također objavila i nove Game Ready drajvere za Battlefield V i Metro Exodus.
.
Više o temi NVIDA