Tehnika praćenja trgova ili otisaka na web-preglednicima često se koristi za autentifikaciju korisnika web-stranica maloprodaje i banaka, kako bi ih identificirali za ciljano oglašavanje. Kroz češljanje dostupnih podataka iz JavaScripta i Flash dodatka, moguće je stvoriti trag za bilo kojeg online korisnika. Taj trag sadrži informacije o preglednicima korisnika i postavkama razlučivosti zaslona ili instaliranih fontova. Podaci se potom mogu koristiti kako bi pojedinog korisnika razlikovali od nekog drugog pri pregledavanje weba.
Softveri koji web-stranicama omogućuju prepoznavanje računala i softvera po određenim karakteristikama obično ne funkcioniraju ako korisnici promijene preglednik. No, sad je i to moguće. Nova metoda točno identificira 99.24 posto korisnika u preglednicima, u usporedbi s 90.84 posto korisnika koje prepoznaje AmIUnique, najnaprednija tehnika za jedan preglednik.
Upravo je AmIUnique bio polazišna točka za stvaranje novog "čitača", jer je Cao, zajedno s kolegama sa sveučilišta Lehigh i St. Louis, ispitao čak 17 značajki tog sustava, kako bi stvorili polazišni okvir za daljnji razvoj. Tako su istraživači otkrili da se rezolucija zaslona zapravo može promijeniti, ako korisnici prilagode svoje razine zumiranja, što znači da to nije pouzdana značajka za otkrivanje tragova. Kao alternativu su koristili omjer širine i visine zaslona, jer on ostaje isti čak i kada netko zumira sliku.
Cao je posudio ili prilagodio četiri značajke AmIUnique te je također dodao nekoliko novih značajki koje otkrivaju detalje o hardveru ili operativnom sustavu korisnika, koji ostaju dosljedni bez obzira na preglednik koji koriste. Nove značajke uključuju pregled korisnikova audio sustava, grafičke kartice i procesora. Tako je stvoren paket od 29 značajki za otkrivanje otisaka na različitim preglednicima. Kako bi dobio te informacije, Cao je stvorio skriptirane jezike, koji prisiljavaju korisnikov sustav da obavi 36 zadataka.
Za provjeru točnosti 1903 volontera su trebala posjetiti web stranice s više preglednika. Utvrđeno je da je metoda radila na mnogim popularnim preglednicima, uključujući Google Chrome, Internet Explorer, Safari, Firefox, Microsoft Edge, Operu, kao i na nekoliko manje poznatih, kao što su Maxthon i Coconut. Gorespomenuti rezultati su bili nešto lošiji, nakon što bi jedna značajka bila uklonjena, tako da se može reći da je ova metoda djelotvorna u svojoj namjeri. Idući zadatak znanstvenika je stvoriti način na koji će korisnici izbjeći stvaranje otiska vlastitog računala na mreži.
.