Rezultati su pokazali da gotovo polovica (46%) Hrvata planira jednodnevne izlete i višednevna putovanja u inozemstvo. S druge strane, četvrtina (27%) ispitanika ne planira takva putovanja, dok je preostala četvrtina (28%) neodlučna. Od onih koji namjeravaju na zimovanje u inozemstvo, čak 60% planira adventsko putovanje ili izlet u neki od europskih gradova, dok će gotovo četvrtina (23%) doček nove godine provesti na nekoj od bliskih europskih destinacija. Među njima, manji je broj onih koji planiraju nekakav drugačiji izlet (18%) ili skijaško putovanje (16%). Na zimskim putovanjima, većina ispitanika namjerava provesti do tjedan dana. Pri tome, većina skijaša (61%) planira ostati na odmoru od 5 do 7 dana, dok većina (53%) onih koji idu na adventske izlete, u inozemstvu misli provesti jedan do dva dana. To nije iznenađenje jer, kako istraživanje pokazuje, Hrvati prilikom putovanja u inozemstvo najčešće posjećuju obližnje europske metropole. Tako su među ispitanicima najposjećenije destinacije u proteklih godinu dana bile Ljubljana (29%), Sarajevo (19%), Budimpešta (19%), Beč (18%), München (15%) i Beograd (14%).
Inače, većina Hrvata najčešće putuje unutar zemlje, bilo poslovno ili radi odmora. U protekloj godini, čak 63% poslovnih, ali i turističkih putovanja bilo je unutar granica Hrvatske, a otprilike četvrtina unutar eurozone. Van nje bilo je tek desetak posto putovanja. Kada je riječ o rezervaciji smještaja na zimskim putovanjima, većina (82%) ispitanika ga namjerava rezervirati online, preko stranica za booking ili stranica turističkih agencija i pružatelja smještaja, a samo 13% u uredu turističke agencije. S druge strane, tek rijetki (16%) tvrde da nema potrebe za rezervacijom.
Istraživanje pokazuje da 41% ispitanika nije otišlo niti na jedno turističko putovanje u inozemstvo u proteklih godinu dana, dok otprilike četvrtina (27%) ne planira ići van granica Hrvatske ni ove zime. Mnogi od njih će se sigurno zabaviti na adventskim događanjima u svojim gradovima, a vrlo vjerojatno i na višestruko nagrađivanom Adventu u Zagrebu. Ove godine, zagrebački Advent je obogaćen ponudama na digitalnoj platformi www.priceless.com koja isključivo korisnicima Mastercard kartica nudi jedinstvena iskustva u Zagrebu, Hrvatskoj, ali i izvan nje.
Tako će u sklopu Božićne bajke na glavnom zagrebačkom trgu korisnici Mastercard kartica moći rezervirati stol samo za svoje društvo; sa svojim najdražima posjetiti jedan od najpoznatijih zagrebačkih bistroa Johann Franck, večerati s pogledom na okićeni grad te iskusiti kako je to biti DJ na Trgu bana Jelačića i zagrijati okupljeno mnoštvo najpoznatijim božićnim hitovima. Osim toga, korisnici Mastercard® i Maestro® kartica moći će tijekom cijelog adventa ostvariti 10% popusta na svim prodajnim mjestima u sklopu Božićne bajke, ali i sudjelovati u zabavnom nagradnom natječaju koji su pripremili Mastercard i RougeMarin. Popust od 10% moći će koristiti i na Fuliranju te u okviru adventa na Europskom trgu.