Pod akcijama prije svega smatramo neprodane količine aktualnih ili možda malo manje aktualnih uređaja. Neke akcije može inicirati i sam proizvođač, najčešće kako bi održao konkurentnost s konkurencijom. No treba uzeti u obzir da postoji i mnogo "akcija" gdje cijena uopće nije snižena, već se samo tako prezentira. Isto tako, u nekim tvrtkama akcijska cijena zna biti viša nego normalna cijena kod konkurencije, a pri tome ne mislimo na web shopove već na "prave" tvrtke s prodajnim mjestima.
Iako se akcijskih proizvoda može pronaći tijekom čitave godine, najveći popusti su u proljeće te krajem godine. Na svako proljeće dolaze novi modeli uređaja, te je potrebno prodati što više "starih" uređaja kako bi se napravilo mjesta za nove modele. No nemojte se iznenaditi ako u 2014. nađete televizor iz modelske godine 2011. jer je to normalna pojava. Žalosno je samo što prodavači radije drže takve modele na skladištu i time mu svaki dan umanjuju vrijednost i vjerojatnost za prodaju, umjesto da tih par komada daju uz veliki popust. Ako ništa drugo, bilo bi dobro da i kod nas bude jedan dan u godini s totalnom rasprodajom elektroničkih uređaja, a ne da morate "žicati" popust za izložen uređaj koji je ogreban ili slično.
Kako bismo popunili našu rubriku akcija, istražili smo koliko često trgovine mijenjanju uređaje na akcijama, koliko se akcije brzo rasprodaju te koje su trenutno najbolje akcije na tržištu.
Akcije se ponekad mijenjaju svakodnevno, no u većini slučajeva one traju tjedno ili mjesečno. Naravno ako se radi o nekom uređaju koji je na zalasku karijere, akcija traje sve dok se uređaj ne proda, ponekad to znači dan-dva a ponekad prođe i čitava godina dok se riješe stare zalihe. No ne mora značiti da je akcijski proizvod loš, već je u većini slučajeva riječ o malom popustu, te se s malom razlikom u cijeni između njega i novog proizvoda stari jednostavno ne isplati uzeti.
Povremeno postoje i akcije gdje se kupnjom jednog uređaja dobije neka dodatna oprema, a u posljednje vrijeme smo obasipani akcijama gdje kupnjom jednog proizvoda drugi dobivate u pola cijene, za kunu i slično. No i u ovom slučaju treba dobro paziti što točno dobivate kako se poslije ne bi lupali po glavi jer ste dobili uređaj koji vam uopće ne treba.
Zaključiti možemo da su akcijske cijene svuda oko nas, no prije kupnje dobro pogledajte koliko takav uređaj košta u drugim trgovinama. Ako pak kupujete preko web shopova provjerite imaju li navedeni uređaj na zalihi ili ga treba čekati i koliko. Sve su to sitnice zbog kojih na kraju možete potrošiti puno vremena i živaca!
.
Više o temi akcije.