Prvi dojam koji smo i sami stekli je da se radi o novom Tomatu - jeftinoj mreži Vipneta namijenjenoj samo telefoniranju. Ipak, T-HT se mudro pokušava distancirati od imidža jeftine crvene rajčice nudeći pritom nešto kompletniju uslugu (primjerice, mobilni internet) uz puno napredniji dizajn cjelokupnog branda.
BONBON :: 097
Kako se navodi u objavi za medije BonBona, novi mobilni brand je namijenjen onima koji visoko vrednuju kvalitetu, a istovremeno su vrlo osjetljivi na cijenu. No, nismo li to svi mi? Dodatna vrijednost koju dobivamo za plaćanje relativno skupe T-mobile ili Vipnet pretplate vjerojatno je mobilni uređaji koji "povoljno" uzimate na ugovornu obvezu od 12 ili 24 mjeseca.
U objavi se spominje i da je BonBon brand koji je pokrenuo Hrvatski Telekom te će za rad koristiti T-Mobile mrežu vrhunske kvalitete i pouzdanosti koja pokriva gotovo 100% teritorija Republike Hrvatske.
"U ponudi bonbona će se uskoro naći i mobilni telefoni, te će bonbon korisnicima nuditi samo za njih pomno odabrane uređaje i neće ići na širinu ponude." Prevedeno, to znači da će se nuditi ograničen broj mobitela sukladno osjetljivosti na cijenu.
Dnevna cijena opcije 7 HRK:
- Razgovori unutar mreže: 300 min
- SMS unutar mreže: 300 SMS
- Internetski promet: 300 MB
- Razgovori prema drugim mrežama: 10 min
- SMS prema drugim mrežama: 10 SMS
Bonovi su dostupni od 10, 20, 40, 80 i 160 kuna.
OPERATERI GUBE KORISNIKE
BonBon je dakle vrlo logičan odgovor na politiku Tele2 mobilnog operatera koji sa sve povoljnijim tarifama i mogućnostima prebacivanja broja zadaje sve više glavobolja T-mobileu i Vipnetu. Od kada je prvi puta omogućen prijenos broja iz jedne u drugu mrežu, prema informacijama iz Tele2, oko 50,000 korisnika prešlo je na tu mrežu iz T-mobilea, dok je drugih 50,000 u Tele2 prešlo iz Vipnet mreže. Tomato se pritom pokazao kao dobro rješenje, pa je i T-HT logično napravio sličan korak s BonBon-om.
Ostaje pitanje pritom koliko T-HT kasni s ovakvim projektom obzirom da je Tomato već uzeo dio kolača, kao i Tele2 koji povećava broj svojih korisnika.
Da je Tele2 osnovao dodatnu mrežu kao Tomato ili BonBon, distancirao bi "jeftino" kao prepoznatljivost svog branda a naša je pretpostavka da bi tržišni rezultati pritom bili još uspješniji. Jer na kraju, imidž jeftinog više odbija nego što privlači, posebice Hrvate za koje se zna da vole potrošiti. Zato Tele2 i je nedavno zamijenio jeftin vizualni identitet kako bi se korisnicima predstavio kao kvalitetna i privlačna mreža. Gdje je tu kruh za BonBon, pokazat će vrijeme.
Promo video BonBon-a