Klikni ovdje za pregled usporedbe odabranih uređaja
0 x
Angažman zaposlenika potaknite gamifikacijom
Istraživanja pokazuju da davanje nagrade stimulira veću angažiranost zaposlenika
Angažman zaposlenika je potrebno pratiti i mjeriti tijekom njegove karijere. U prvoj godini rada u nekoj tvrtci, zaposlenici obično rade na visokoj razini, jer su uzbuđeni zbog pružene prilike i brzo uče nove stvari. No, nakon dvije ili tri godine u istoj tvrtci, angažman zaposlenika pada. Rješenje problema bi mogla pružiti gamifikacija.
Gamifikacija djeluje na principima igara, stimulirajući centar za nagrade u ljudskom mozgu

Tvrtke znaju da su angažirani radnici produktivniji, ali podaci o angažmanu sugeriraju da nisu sasvim shvatili kako riješiti problem njihova slabog angažmana. Gallup navodi da angažman zaposlenika varira na otprilike 30 posto. Odgovor na ovaj problem možda leži u rastućem trendu gamifikacije, koja brzo pronalazi svoj put na radnim mjestima. Gamifikacija je već zaživjela među potrošačima. Pametni nosivi gadgeti, poput Fitbita, pretvaraju fitness u igru u kojoj korisnici skupljaju značke i dobivaju nagrade za svoje aktivnosti. Tu je i mobilna aplikacija Sweatcoin, koja pretvara korake u novac, kojeg možete iskoristiti za kupnju u web-shopu.

Koncept gamifikacije djeluje pod istim znanstvenim principima kao video igre, koje su posebno dizajnirane za aktiviranje ljudskih centara za nagradu. Istraživanje objavljeno u Frontiers of Human Neuroscience sugerira da video igre mogu dovesti čak i do poboljšanja kognitivnih performansi, što ukazuje da nagrade naučene u igrama mogu ostati s igračima dugo nakon što se oni odjave. Developeri gamificiranih aplikacija uzimaju taj isti koncept kako bi ljudi dobili motivaciju za obavljanje stvari za koje nisu nisu tako "nabrijani" da ih naprave.

Brojne studije su otkrile da gamifikacija povećava motivaciju

A mogli bi biti u pravu, jer istraživanja podupiru ideju da je gamifikacija učinkovita u radnoj okolini. Studija troje autora objavljena u Interaction Design and Architecture Journal, bavi se vezom između gamifikacije i razvoja karijernih vještina. Istraživači ne samo da su otkrili da gamifikacija povećava motivaciju, što je olakšalo zadržavanje stečenih znanja, već su otkrili da "gamifikacija može biti implementirana u postojeće tehničke infrastrukture bez promjena njihova osnovnog tijeka rada".

Uključivanjem zadataka u gamifikaciju zaposlenici mogu dobivati "izravno povezane nagrade", što također može pomoći stvoriti jednostavne ciljeve i nagrade za rad. Stvaranje "smislene priče" u aplikaciji također može pomoći angažirati zaposlenike i dati im više konteksta o tome što se uči, što rezultira većim osjećajem autonomije.

Nepristrani podaci o produktivnosti mogli bi pretvoriti neangažiranog radnika u angažiranog

Primjerice, netko u prodaji bi mogao postaviti predviđanje koliko će prihoda ili novih klijenata ostvariti u jednom danu. Odjeli neke tvrtke mogu odabrati određene mjerne faktore, tako da programeri mogu mjeriti ciljeve ili napredak projekata, ili se mogu kladiti koliko slučajeva mogu riješiti taj dan. Naravno, tu ne nedostaje gamificiranih aplikacija za tvrtke, koje nude različit doživljaj - klađenje na produktivnost je samo jedan primjer kako gamificirati radni dan.

Te aplikacije mjere izvedbu i angažman u stvarnom vremenu, dok zaposlenicima daju način da se uspoređuju sa suradnicima. Radnik tako sam može vidjeti kako stoji i riješiti problem prije nego što ga riješi uprava. Vidjeti nepristrane podatke o vlastitoj produktivnosti moglo biti dovoljno za pretvaranje neangažiranog radnika u angažiranog prije otkaza. Izvješća, također, mogu pomoći menadžerima identificirati slabe točke u odjelu, dostaviti nepristrane podatke o produktivnosti, pa čak i otkriti neangažirane radnike prije nego se problem raširi.

.

Više o temi gamifikacija.

Komentari (0)
Pročitano (435)
Sweatcoin vam daje "novac" dok hodate
Sve što trebate učiniti jest preuzeti aplikaciju na iPhone 5s ili noviji, a aplikacija će pratiti i potvrditi kretanje s pomoću akcelerometra iz vašeg mobitela i GPS lokacije
29.8.2016.
Tražimo novinara za stručno osposobljavanje!
Na našem portalu Usporedi.hr tražimo žensku ili mušku osobu koja ima VSS, magistarsko zvanje ili prvostupnik, bez radnog iskustva, novinarske ili srodne struke za rad na našem portalu uz "Stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa".
21.4.2016.
Microsoft otpušta 18.000 radnika
Microsoftov CEO Satya Nadella objavio je najveći plan ušteda do sada, koji će uključiti otpuštanje čak 18.000 radnika. Od toga će 12.500 ljudi biti radnici Nokije.
18.7.2014.
Tražimo novinara - video montažera na Usporedi.hr
Portal o tehnologiji i popularnoj znanosti Usporedi.hr traži žensku ili mušku osobu koja ima VSS, magistarsko ili prvostupničko zvanje, nema iskustva u novinarstvu ili srodnim zanimanjima, za Stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa.
18.1.2017.
Ako želite posao - odgovorite na SMS
Svaka generacija ima svoj način ophođenja. Ono što je nekad bilo nepristojno, danas jepotpuno normalno. Tako je i mlađim generacijama danas potpuno normalno dobiti posao putem mobitela.
1.7.2017.
Komentari
Ukupno komentara: (0)
Komentiraj članak :
Izbor urednika
Kako spriječiti "krađu" WiFi-ja?
Ako vam je internet spor, a računi već nego inače, moguće da vam netko "krade" WiFi. Kako postoje metode krađe, tako postoje i metode zaštite, koje ćemo vam izložiti u ovom članku.
Stvorena najbrža kamera na svijetu
Iako se mnogi veliki proizvođači foto i video opreme trude napraviti što prestižnije, brže i moćnije uređaje, u tome očito ne uspijevaju. Naime, znanstvenici sa Sveučilišta Lund su stvorili najbržu kameru na svijetu koja snima čak 5 bilijuna fps!
Moguće je doznati što gledate na internetu
U udobnosti svog doma gledate film na internetu ili pretražujete web-stranice misleći kako nitko osim vas ne vidi što radite. No, dva odvojena istraživanja pokazala su kako to nije baš tako.
Hoverbike - vozilo budućnosti ili maštarija?
Čovjek je poprilično inventivan kada je u pitanju smišljanje načina prijevoza ljudi i dobara od točke A do točke B. Tako danas poznajemo vozila koja se kreću kopnom, morem, zrakom i ispod zemlje, iako smo isključivo kopnena bića. Na popis raznih prometala uskoro bi se mogli uključiti i hoverbikeovi, a mi vam donosimo naša razmišljanja, ali i nekoliko informacija o njima.
iPhone 8: Sve što trebate znati
Glasine o Appleu 8 su se pojavile onoga dana kad je predstavljen iPhone 7. Otada do danas se nakupio priličan broj (pomalo i nevjerojatnih) spekulacija, koje vam donosimo na jednom mjestu, uz napomenu da ćemo ovu temu nadopunjavati kako nove vijesti i glasine budu pristizale, a pogotovo kad budu i službeno potvrđene.