Festivalski prostori stare Tvornice duhana ove će godine šesti put u Rovinju i prvi put u Europskoj uniji ugostiti oko 4000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca na Weekend Media Festivalu, koji se ove godine održava od 19.do 22.rujna. Ni ove godine neće nedostajati predavanja, panela, radionica i prezentacija, a ono najvažnije neće nedostajati ni partija.
Ugledni predavači uvijek su bili jak adut Weekend Media Festivala. Ove će godine tako predavanja, među ostalim, održati ravnatelj Beogradske filharmonije, Ivan Tasovac; Tom Buday, voditelj marketinga i odjela za komunikaciju s potrošačima Nestlea, potom njemački profesor poslovne strategije Nicholas Kfuri, kao i voditelj sektora izvoza u Google Israelu Nir Korczak, koji će govoriti o odnosu lokalnog i globalnog u digitalnom svijetu.
Za uspješan iskorak u kulturi nije dovoljna potpora države, nego i šire javnosti, ali i privatnog sektora. To najbolje zna Ivan Tasovac, ravnatelj Beogradske filharmonije, koji će na Weekendu održati predavanje o tome kako se s voljom i smislom za komunikaciju kulturne institucije obično namijenjene uskom krugu ljudi mogu približiti i širokoj publici.
Dvadesetgodišnjaci, propali studenti i totalni autsajderi mogu postati uspješni poslovni ljudi, čak i ako nemaju kontakata, veza, referenci i velikih klijenata. Kako? Recept daje Viktor Marohnić, jedan od predavača na 6. Weekend Media Festivalu. Marohnić je suosnivač i direktor ShoutEm Five minutes studija iz SAD-a, a u Rovinju će govoriti o tome kako pokrenuti posao i stvoriti veliku respektabilnu tvrtku.
Novitet ovogodišnjeg festivala čine SoMoBorac nagrade za društvene mreže i mobilne aplikacije. U organizaciji Jasno&Glasno, Plana B i Gingerneta nagradit će se najbolja Facebook fan stranica, službeni Twitter profil, najbolji internetski video te odabrati community menadžer godine. U kategoriji mobilnih aplikacija dodijelit će se nagrade za najbolju aplikaciju, tablet magazin, mobilnu web stranicu i reklamnu kampanju za mobilne uređaje. Radovi koje ocjenjuje međunarodni žiri mogu se prijaviti do 10. rujna na somo.weekendmediafestival.com.
U sklopu festivala održava se i posjetiteljima već poznat BalCannes, regionalna revija najboljih reklamnih agencija koja je prošle godine prvi put organizirana u suradnji s HURA-om. Iako nije natjecateljskog karaktera, po mišljenju mnogih marketinški događaj godine lani je privukao više od 100 radova i 50 agencija iz šest zemalja regije. Svi radovi će biti prikazani u sklopu BalCannes screening programa te na BalCannes Yellow Pages stranicama, a 25 najzanimljivijih projekata u glavnoj dvorani na Weekend Media Festivalu.
Više o temi festival.