Uz već najavljene intrigantne panele Otići ili ostati, Zašto financiramo startupe? i Mad Men vs. Math Men, veliki interes sigurno će izazvati rasprave o novinarskim i medijskim temama. Dugogodišnji novinari i urednici će na panelu Što je ostalo od novinarstva u Hrvatskoj? pokušati odgovoriti na pitanje koji su ključni uzroci propadanja profesije, kakvo će novinarstvo preživjeti i može li uopće preživjeti.
Urednici informativnih programa televizija iz regije će na panelu Zaustavite Reuters raspravljati o tome koliko vijesti nam uistinu treba, o broju kanala i informacija s obzirom na veličinu tržišta, gledanosti kablovskih televizija i o tome ciljaju li svi na istu publiku.
Jedan od zanimljivijih inozemnih predavača ove je godine Scott Morrison, koji će otkriti šest ključnih stvari što ih je naučio radeći za neke od najvećih svjetskih kultura kao što su „Just Do It“, „Nothing is Impossible“ te „Only the Brave“. Morrison stiže u Rovinj neposredno nakon izlaska nove marketinške hit knjige “Hacker, Maker, Teacher, Thief: Advertising’s Next generation”, kojoj je suautor, kao član Creative Social skupine svjetskih kreativnih direktora i osnivača biznisa.
Radionicu pod nazivom Komunikacija s pola mozga vodit će Vanja Blumenšajn i Iva Kaligarić iz agencije Señor, a cilj im je pokazati kako kreirati komunikaciju koristeći i kreativnu desnu i racionalnu lijevu polovicu mozga.
Radionicu o content marketingu vodi agencija Jasno & Glasno, koja je sličnu radionicu organizirala i prije dvije godine. Kako danas većina ipak zna što je content marketing, fokus ovogodišnje radionice bit će na primjerima najboljih rješenja za domaća i inozemna tržišta, najavljuje Ana Penović iz agencije Jasno & Glasno.
Konzultantska tvrtka 52:HOURS organizira radionicu o brand strategijama u najširem smislu, a tvrtka Broj 42 će održati radionicu na temu pripreme pitcha i procjene prikupljenih ponuda za izradu korporativnih web stranica te demistificirati termine poput sitemap, infoarhitektura, wireframe, frontend i slično.
Treću godinu zaredom, Weekend i HURA nastavljaju i s BalCannes revijom najboljih agencijskih projekata iz šest zemalja regije, za koju prijave traju do 1. rujna, a za više informacija posjetite www.balcannes.com. Ponovno će biti dodijeljene i nagrade SoMo Borac za najbolje projekte u društveno-mrežnom i mobilnom svijetu. Prijave traju do 5. rujna na www.somoborac.com.
Weekend će i ove godine za 300 studenata iz cijele regije omogućiti praćenje svih predavanja, panela i prezentacija bez plaćanja kotizacije kako bi mogli stjecati dragocjena znanja o modernom poslovanju i komunikacijskoj industriji.
Prijave za ovogodišnji festival već su započele na www.weekendmediafestival.com
.
Više o tem Weekend Media.