Krah Vinea nije iznenadio neke od najvećih zvijezda te platforme. Mjesecima su gledali kako broj pregleda njihovih videa pada, a korisnici prelaze na Snapchat, Instagram i YouTube. Smatrali su napustiti Vine, ali su odlučili dati ekipi u vlasništvu Twittera intrigantnu ponudu: novac za Vine. Sada, kada je Vine pred gašenjem, objavljeni su novi detalji o dogovoru koji nikad nije ugledao svjetlo dana. Osamnaest najpopularnijih korisnika navodno je tražilo ukupno 21,6 milijuna dolara (1,2 milijuna svaki), u zamjenu za 12 izvornih Vinea mjesečno, po korisniku.
Prema njihovu mišljenju, klipovi bi zadržali interes javnosti za platformu. Ako bi ponuda bila odbijena, svaka od "zvijezda" bi prešla na konkurentske platforme, gdje su publika i zarađeni novac veći. Skupina je tražila neke izmjene Vinea, poput boljeg filtriranja komentara pretjerano negativnih i agresivnih gledatelja. Vine je to uveo, no, prema riječima jednog korisnika - prekasno. Na kraju, tvrtka je odbila ponudu, utirući put koji je vodio do prošlotjedne tužne, ali i očekivane odluke.
No, je li se Twitter požurio s odlukom o gašenju Vinea? Iako se kratki video klipovi ne uklapaju u novu strategiju prijenosa uživo, nije potrebno rješavati se cijele platforme. No, trebala se obratiti pažnja na još nekoliko detalja. Naime, Twitter može prodati nekome mačka u vreći, brišući cijelu arhivu videa, a time i linkova te tweetova. Nadalje, što ako novi vlasnik odluči udružiti brend, za koji svi znaju da pripada Twitteru, s pornografskom stranicom? Prodaja za nisku cijenu bi osramotila Twitter, jer bi to značilo da su se olako riješili zanimljivog proizvoda, kako bi namaknuli još novca kojeg nisu uspjeli sakupiti regularnim putevima. Osim toga, što ako Vine nakon prodaje postane još uspješniji? Twitter bi u tom slučaju ispao skupinom nesposobnjakovića, koji nisu bili spremni uočiti i iskoristiti potencijal vlastite platforme. A da ne govorimo o stvaranju novog proizvoda koji bi ugrozio Twitter. Ova odluka mogla bi dovesti i do pada broja korisnika Twittera te jačanja konkurencije.
Popularnost Vinea je počela rasti u trenutku kad je pokrenuta aplikacija na OS Android. S manje od 100 milijuna korisnika, možda nije bio toliko moćan poput Snapchata ili Instagrama, ali je imao široku bazu te mnogo prostora za napredak u smislu forme i ponuđenog sadržaja. Možda je i to razlog zbog kojeg su korisnici Vinea odlučili pokušati sklopiti dogovor s Twitterom. Iako to nije uspjelo, činjenica je da ova namjera pokazuje moć "influencera" (utjecajnih korisnika) društvenih medija, osobito kad ima se platforma (čitaj: radno mjesto) bori za život.
.
Više o temi Vine.